background

Wednesday, April 27, 2011

tak terkata!

ola korunk!sowie late update entry..bukan ape busy..busy bukan ape..busy exam..bukan exam senanye busy nak study..bukan ape..ritu mase study week aku xsibuk2 pon nak study..satu minggu senanye study week kat UPM..tp aku nye study ade la lebey kurang 1 ary..hehe..ala bukan aku xpenah nak belaja dr pengalaman..tp pengalaman tu mendewasakan..n aku dh semakin dewasa..aku dh ley kawen...?erp?cite ape ni ntahle..

by de way..utk ary2 terakhir study week ritu aku ngn clasmate aku pegi menghiburkan diri..ape org kate tuh..berjimba2..hah kalo bejimba2 dgn kawan2 nakal die laen siket..hehe..kitorg bejimba jimbo dekat air terjun kanching..kat rawang...memang jimbo habes la..hehe..

nak jadikan citer..seary b4 g berkelah tuh kitorg dah prepare awal2 makanan2 n barang2 sepatutnye nak dibawa so senang..malam tu aku n aza n lee min dah wat sandwich tuk bfast esok!so xde la kelaparan nnt..ape yg menyedihkan..lee min bangun lewat esoknye dan nasik tak ditanak lagi oleh minah tuh..hahaha..memang ngamuk la sume org..okieh..janji 730 telah diupgrade oleh lee min kepade 830 pagy..hehe..sabar jela..senyum sume nak p mandi jap agy..haha..

okieh2 sampai2 kat sane..amek port n mandi..so masak?take turns la kawan2 kan...so setiap memory konfirm la aku dah documentationkan kan..haha..ley la korunk track de record here..hehe..lets take a look..:::

 
 so ni mase awl2 ngh tgu LEE MIN bersiap..coz yg len2 sume dh sampai..hehe..takpela..take ur tyme sis.kang ade gak yg pegy xmandi..hehe..
 ni tak tawu kenape..mungkin jam kat tgn dh menunjukkan jam 830 tp LEE MIN tak turun2 agy..haha..nasik xmasak agy katenye.,..bukan die xmasak agy tp nasik tu belum cukop dimasak..hehe...walo ape pon tak lame pastu LEE MIN turun n kami bergerak ke destinasi dgn aty yg riang..hehe..singgah di petronas membeli minyak..hehe..okiey buddys lets rock kat air terjun!
 guys!tempat ni memang best..so aku suggest kan kat korunk moh la p sini..bagi kengkawan aku yg kat kajang i bet u oll xpenah sampai sini kan..koz kite kat kajang..dah ade banyak air terjun kat langat..tp sekali sekale ape salahnye tuka mud kan..best jugak sini..walopon monyets tetap ade macam biase!hehe.okieh dis pic kitorg capture mase mule2 sampai kat air terjun ni..semangat mase ade tuk bergambar kerane pendakian belum bermule..bile mule je..nafea dgr dulu dr sore!hahaha..aku la tuh..
 hah ni la ape yg dikatekan oleh WONDERPETS..kerjasame!hah masing2 take part masing2..buat kerja..tak payah nk suruh2..pepandai la sume setelkan ape yg patut..so pastu kite ley same2 terjun akt dalam air!hehehe...ni kemas2 nak carik port..koz makin lame makin ramai manusia kat sini..
 okieh dis pic taken pas dah basah2 siket kat dalam air!haha cukopla kan tuk mule2..cantek tawu korunk pemandangan kat sini!riang sungguh aty..tak hengat exam cnie la..


 okieh ni name die!aktiviti melahap!okeih ape yg ade tu yg kami makan!makanan memang sgt banyak..kalo nk buat party bueh kat sini pon cukop la nak tampung sume pengunjung yg ade!hehehe..tgk muke masing2 lapa tak hengat kan..tanx kepade sume yg sudi memasak!hehehe..
okieh tepat 230pm kami dah siap2 nak alek..koz menurut ramalan kaji cuace pade sebelah petang akan hujan!n naseb memang menyebelahi kami coz tepat2 kami gerak pulang hujan turun dgn selebat2nya..yg len sedap tido..yg driver kena bawak keta..maafla kami penumpang..hehe!

okieh korunk maila ramai2 berkunjung ke sini...=P
eh by de way aku nk gtawu korunk jugak..kalo2 aku lambat sgt update entry koz aku busy exam la korunk..sowie sgt2..aty memang nak update je..tp kepale tak mengizinkan..
ni tarikh2 aku exam..
  • 26/4 - dua paper 
  • 28/4 - satu paper
  • 3/5 - satu paper
  • 4/5 - satu paper..
 n after dat kawan2 aku dah xde ape2 lagy nak dikenang2!hahahaha!bermaksud aku dh habes blajaaaaaaaaaa yehaaa..tamatla riwayat 7 tahun di UPM..hehehe..dip to deg...apela yg aku belaja lame sgtkan..c u soon kawan2...<~>

2 comments:

  1. sungguh lah xde keje ko kn? padan lah snyap sunyi.... eh nak tgk gamba lagi tentang perkelahan nie g kt fmalique.blogspot.com k....hehehhe

    ReplyDelete
  2. hahahaha!!sempat promote dienye page kan!hahaha..ni aku link kan ke ko jap agy..hehe...memang sungguh la..bepinau2 tgk nota..jadi aku tgk blog..terus berstar2 mate aku!hahaha

    ReplyDelete