background

Wednesday, April 20, 2011

Misi menyelamatkan diri (*_*)

ola evry1...
hukhuk..2day nak share ngn korunk..aku bangun pagy pade 20/4/2011..padehal dh tade kelas..bangun2 nak g admin nak cek krdit cukop ke tidak...kalo x kang xbergraduat lak aku..pegi isi borang maklumat diri dan sebagainye..
hurm..misi aku skg..mencarik keja..kenape ea kena carik keja?keja xley ke dtg kat kite?agak2 kena lempang x kalo ckap cmniey!hahaha!aku nak cari kerja..nak beli keta..nak beli swift...haha!angan2 nak tinggi ke gunung kinabalu..nap gunung kinabalu?ala baru swift kan belum fairlady ker..baru la cm gunung everest...hukhuk..<3<3
okiehla...jap agy aku de appoitmnt ngn DR Hasanah bout calc..hurm..tu la subject masalah aku...yg le sume ok...kecuali yg nie..alahai nape xlepas2 agy...pening taw...dulu aku la paling expert wat math skg aku la yg paling lembap aku ase..!!!haha!xpela..dh ank abes dh..insyaAllah...dah xngadap agy dah... <3<3..
okieh anda sume..semoga ketemu agy..td before balik bilik aku singgah KOPERASI guc..singgah2 tgk paper..wa aa tajuk menarik arini..KRIS DAYANTI dah mengandung 4 bulan..padehal baru kawen 4 minggu..cmne>??ookiehs...nnt kite gosipp...chhowww....<3<3

No comments:

Post a Comment