background

Friday, January 7, 2011

pembongkaran satu penipuan!

7 january 2011 : penipuan alam maya!
hurm.senanye aryni nak share ngn korang satu entry aku bace dr one of my floormate blogs..hurmm..all about 18sx..
bukan yg xilmiah ni yg ilmiah punyerla..entry ni aku tuju khas tuk GURLISH2..N BOYISH2 kalo nk bace pon okey jer..hehe..
korank yg aku tuju kan ni penah x dapat emael atau pon gamba yg macam kat bawah nie?

 aku penah dapat emael ni dari membe aku..mase aku mule2 dapat tuh..waaa!suprise..mmg aku geli giler tgk!kenape ley jadi cmnie..dalam emael yg aku dapat tuh...story tuh bermula ngn ade sorg budak ni g camping..dye x basuh bra lebey kurang cmtuh..then dye pakai bra tuh die mule gatal2..n saket2..then g jumpe DR. ..mule2 xdapat detect pape but makin lame makin saket..so tetibe dye realize BREAST die jadi cmnie..n moral of de story ends with basuh bra anda!
but of coz..kadang2 kite terpikir alek cmne larva2 ni sume ley wat lubang yg macamnie??weird siket la..but satu ary..aku terbace blog membe nie..yg membongkarkan cite nie..
photoshop begin!ni sume keja seseorang yg tak bertanggungjawab!ello kalo nk bangkitkan kesedaran pon xyah wat cmnie la..kesian kan empunya gamba nie..xpasal2..ok!mengikut entry yg aku bace tu..die lampirkan gamba2 ni sebagai bukti yg menunjukkan ni sume keja pakar2 photoshop..



okieh korunk tgk ni..same tak ngn larva2 yg sedang membentuk kat atas td..bandingkan eh..


hah korunk tgk ni..sampai atykan..rupenye2 ni sume teknologi photoshop punyer keja..hehe..kesian photoshop..tp ni sume keja org2 yang tak bertanggungjawab!so..korunk pikir2 kan la..ase2..tp basuh bra is important!!!hahaha~
okieh2..tade pape dh..just nak share..sharing is caring kan kawan2..~

No comments:

Post a Comment