background

Wednesday, January 5, 2011

BERbicare HOWT2 2011...!~

Selamat sejahtera kesemuanya..
HEHE..
Tarikh = 5/01/2011

2day dh masuk ary yg ke3 aku di last semester kat UPM ni..maksudnye ary yg ke3 aku berada ditahun yg ketujuh di UPM..huahuahua..adekah UPM sudah busan same diriku?aku xtawu..kena tye pakcik makcik kat pejabat makcik2 n akak2 cleaner tu diorg buhsan x ngn aku?
dan jawapan mereka adelah xnak extend ker?oowww...tidak xmau!malas udah ku mau belajar..=)

2011 tuk UPM starts ngn sgt worst aku ase..system ESMP baru yg diperkenalkan ni wat macam2 masalah..memang la kalo nk diikutkan sistem baru biase la.tp skg ni bukan masalah org xreti gune...masalah nye masalah system kelemahan system tu sendiri.diorg ni sume yg develop system ni xdetect error ke x wat analysis ke x wat test system ke mule2..
macam2 masalah..temasuk la masalah kat aku..system xley detect kelas yg bertindih..leceh betul..
takpe deh..pepandai la UPM fix kan alek..hahahaha!

kelas bermula ngn sgt OK..lecterur sume okieh..sgt BEST..bilik yg mule2 kotoq nak mampuih aku ngn rumate dh bersihkan..haha..masing2 dh ade bahagian masing2..cntek ok kami decorate bilik kamis..




aku sgt berharap..sem ni aku akan dapat 4.00 HAHAHA...xagak2 hoping aku..n aku pedulik ape..sebab ni aku nye harapan..yela..kalo nk jadi PM kena ade cita2 yg kuat..kalo xdapat jadi PM..jadi first lady pon ok....
hehehe..~

arytu aku janji nk cite sesuatu..tp la ni aku ase cm dh basi lak cite aku tuh..nnt la tgu aku masak cite baru..nnt aku cite..hehe..well korang enjoy for de whole week..~
semoge semuanye OK!~

No comments:

Post a Comment