background

Friday, January 14, 2011

anny + bufday celebration?

12 january 2011..
citer semalam..
hehe..

bukan niat nak menskip cite juare lagu..tapi hakikatnye dh terlalu banyak post and entry yg berkisar tentang kemenangan ana rafali yg rata2nye cakap x berpuas aty la..
utk aku?aku xkesah pon dye menang coz lagu dye mmg sedap pon cume aku kecewa sebab aku ase lagu hanyut FAIZAL TAHIR pon sedap!
but = aku ade di STADIUM haha aku tgk LIVE AJL..
hehe..mmg payah nak amsuk stadiummmramainye xagak2..

tgkla: ni kitorang masuk kat aras 3...banyak aras senanye...tp dapat tiket kat aras 3 so kitorg batur sinila..
buT ade jugak yg xbermoral n bersivik..yg sesuke aty men masuk2 celah2 kitorg sebab nk masuk cepat....!xbersivik kan??

okeh2 dh berbalek ke kesah 12 january!
my bufday...+ my anny's ngn acab 4  1 year..
macam x caye lak dh lame rupenye aku ngn dye..ley betahan jugaklakan..
hehe..~
well..
aku xtawu la ape dye buat tuk bufday aku..
but..ni yg aku buat tuk bufday dye..
antara2nye..:




hurm..ni aku tunjuk proses membuat kad jela..yg len2 tu dianggap secret!hahaha..xde la...xsempat nk amek gamba tp banyak jugak la suprise utk dye..well..bufday aku tp aku kena wat suprise kan!

hadiah tuk aku??sedey gak jumpe2 dye wish tp xdapat pape...waaaaaaa..tp an wish tu pon dh xukop bermakne tuk aku aw...haha..
aku bukan la jiwang sgt tp kadang2 ley gak jadi jiwang!haha...ala takesah sgt pon..tp dlm aty mengharap jugak..=)

esoknye dye cakap luse kite kua..waaaaaa!aku suke..im expecting de big BEAR2 dr yg sedia ade nie!hahaha
okiehla..senanye ni aku baru alek dr game bola tampar kat bawah..
aku tgh tension nie!dalam dilema ..

sume org berhak utk berkate?berhak utk menegur?berhak atas menentukan segala2?dan bagaimana dengan org yg kne dgr kata2 tuh?kena tego?aissshhh!...xpahamla..runsing!

No comments:

Post a Comment