background

Friday, May 7, 2010

Penyeri's iDUps KU...

Aku sgt rindu dengan c kecik2 ni sume..kalo xjumpe seminggu memang rindu sgt2...
Mohd Syafiq Danish ..dah hampir 1 tahun 9 bulan...kekadang je dapat jumpa danish..ni cume sebab akk ipar aku keja kat Terengganu..susah sgt nak jumpe ngn die..tp susah2 aku nak jumpe die..susah agy jumpe Raouff..

 Ade la ary tu mase free, mama suh balek..bawak bear besar ni .... sebab danish alek ade kat umah..mule2 tuh die takot nak dekat tapi skg..waaaaaa...lanyak abe dh bear nie...hehe...kalo kte tanye mane mate..die pegi kat bear tunjuk mate bear..bukan mate die..tp mate bear tuh...bayangkan kite tanye telinge die angkat telinge bear yg besar tuh...heheh...rindunyer kat die....

tyme ni Raye...punyer la chumel die pakai baju melayu ni..mule tuh pakai sampin tapi xsampai tengahri dh kemane2 la sampin die..tu die ngh main ngn MAMA..hehehe.....tgk tangan die tuh..apela nk ditunjukkannyer tuh...Danish mmg manje sgt2..syg kat dye..muaahhhxx!~

aLkesah Muhammad Raouff plak....raoff anak akk aku...hehehe..baby chumel nie mmg xbanyak kerenah..pandai mrajuk kalo kite xlayan die...hehehe..kechik2 lagy suke sgt senyum..kalo danish alek raouff ade abeh dh die kiss2 nye baby raouff ni...hehehe....
tgkla ni aksi c raouff tyme tido....


hehehe..rindu nye la kat dye....
hehehe.....chumel sgt dh nie...

kite tgk tyme die senyum pulak...


Nie la penyeri2 family aku..kalo mama ngn ayah mmg rindu sgt la c chumels nie....hehehe....aku?aku kalo boley tiap2 ary nak tgk dowang.....mane x nye senyum dowang tu kalo dlm tension kite ley cair la beb...
Ni kesah c keciks dalam family aku yg memang jd penyeri dalam diri aku..
kalo cite bab kawan....
aku de ramai kawan baeks...tp yg mereka ni mmg sgt akrab kat aku..lebey dh macam adek beradik tuk aku...nak wat cmne..mmg sgt rapat..kalo org len yg baru kenal kitorang hah mmg macam2 la katenyer BF la skandal la pdahal kami mmg best fren...Mase sekolah dulu aku mmg dh ade kawan baeks ....BUt now aku dh tambah lagi kawan baeks...
mey aku share siket ngn korang sume.....yang ni kawan paling rapat seidup sematy sepupu sepapat....hehe diorang ni aku dh kawan sgt lama...ni Rean...yg sebelah tu Masyitah..Dua2 nak kawen dh dalam bulan 3 tahun depan...aku?nnty la..acab x abeh belaja agy...hehehe..



Farrah Nadia lebih dikenali sebagai Dydie Dyra..
Soffizzzan sebagai munyets..
Fathri sebagai Fath..
Fairuz sebagai Fmalique....
Nurul Izyantie sebagai Ety...























Dowang sume mmg penyeri idup aku....mmg aku xpenah senyap kalo ngn dowang..aku dh try dh..tp mmg xley..heheh..kadang2 aku penah tepikir kat mane la baru kitorang ni ley senyap ..hehehe...asal sesame je..riuh satu kampungs....

Ni la sugar Bum aku...hehehe...
teman gILer2 aku....hehehe....gilerzz...
NI fathri...c chuMels Dlm KAwan2 akU..
eTY...ni kawan aku paling glEmErs..sape x BANGGE kawan baek aku msuk REMAJA taw....muaahhx!
aku mmg saje letak pic nie....heee...chumels nye muke zan..
ni la zan..c munyets..CEO taw...jgn men2....heeee
tp dia mmg happening....

Mereka ni la yg menjadi teman seidup sematy aku....syg kamu sume.....muaaxx!!!~

No comments:

Post a Comment