background

Sunday, May 9, 2010

Corat coret..ary ibu, keja n kawen!


Baru pas tgk drama kat TV3 nie...untuk pertame kalinya air mate aku jatuh bab tgk drama..kelajuannya xterkate..aku sedey sgt..ade ke patut dgr cakap isteri..patut ister dgr cakap suami...kena hasut plak tuh..adoiai..sampai terseksa mak sendiri.. aku sedey..waaaa..aku sdey bab aku sgt syg mak aku...huuu..i lurve u mama...dulu mama sehat tp skg mama dh saket...aku mmg sentiase besedia sume kemungkinan..teringat tyme mama koma dulu tyma saket..mmg setiap pagi aku g tgk mama..balek pegi kelas...pastu tghari dtg agy tgk mama..balek..petang dtg agy..kat HUKM..dah la besar spital tu..terase penat ..tp demi my mummy...im heppie to do that...heppie mothers day mama..tetibe aku teigt selalu kalo aku melatah mesti kuar mak aku nenek ko...asal eh kua camtu..maybe bab nk tnjuk aku mmg selalu igt kat mak aku...=p

Arnie aku keja woit...hehehe...mmg malas giler aku nk bangun p keja pagi td..sampai2 tempat keja mmg xbukak agy..aku p makan la dulu..melantak nasi lemak kat tepi tuh..pahtu amsuk opis..bukak laptop..yesaaa...bukak FB..layans....xde keja wey...buhsan giler aku...hehehe..kalo bos aku masuk je cecepat la aku tutop..heee...



 kasik pose siket..ni diam2 aku amek nie...akk kat depan aku ni aku igt die wt keja.hee...sekali aku imbas die tgh ym...hehehe..klaka2..sebab momok gelaran tuk bos aku..xmasuk opis agy...

 

ni laptop yg aku gue tuk wat keja jahat aku ngn wat keja opis...layann...zass...yg ni plak pic opis aku..ghupe nyer dr tpt duk aku..aku malu nak bangun p amek gamab..kang org igt aku wat ape plak kang..ea...kowang kalo pasan opis aku ni ade CCTV...hee..


pas balek keja...aku dh janji nak kua ngn kawan aku chumel kecik poyo tuh p survey barang kawen dye..punyer la penat jalan satu nilai 3 tuh hah..bayangkan..waaaaaaaaa...aku ase macam aku xsaba lak nak kawen..hehehe..mak aku ley cakap xde sape nak kat aku bab aku xkawen2..ea mama xtawu..ema tgu dye masuk minang tp tahun xtawu la bile kan...tu sume sebab aku pakai baju aku malas nk gsok..waaa..menusuk kalbu mama ckp tu..YG TOLONGLA...AWK NAK KAT SY KAN..Huu....SY NAK KAWEN SEKARANG YG!!!


Oleh itu aku isytiharkan AKU KAWEN LAGI 3 TAHUN...hehehe..nak jugaksss....!!!!mak kawen kan aku...=P

2 comments:

  1. knp nak tunggu lg 3 tahun??hahaha
    sbb dia abes blaja lg 2 thn ker??wakaka

    -ruby-

    ReplyDelete
  2. hahaha..die abes belaja lagi dua tahun..lagi satu tuan kena carik duet..hehehe

    ReplyDelete