background

Tuesday, May 10, 2011

Movie Hangat!

oLA u oLLs...
ape nak buat arynie korunk?buhsan la...bile tyme2 cuti takde keja nie...aduh berselirat la otak aku ni..takde benda nak buat..
tapi2 kan..aku ade terpikir nk p tgk muvie..haa..kalo korunk tgk muvie skg ni..waaa sume best!
dalam banyak2 muvie ade 3 muvie yg memang aku semangat berkobar2 la nak p tgk..
ade satu dh kua..tp tiap kali aku pegy tiap kali tu la full aje memanjang..dua agy ni xkua agy..
so aku nak booking dr sekarang la...eh korunk kalo nk join tgk muvie ngn aku jom la..hehe..

 owh bila baru ade peluang tuk tgk muvie nie?
 okieh akan datang!so korunk moh la tgk ngn aku..heee konfirm cam nak cair kat dalam wayang tuh~
ni pon cam best!hehe sebab elakon feveret den yg belakon!hahaha~so ni pon antare muvie yg aku memamng hangat nak p~

okieh!doa sy pade aryni..moge2 ade duet sedebuk jatuh tuk sye tgk muvi bg tempoh sepuloh ary..weee~

1 comment:

  1. nur kasih the muvie mane? den nk tgk cite tuh weh!!!!

    ReplyDelete