background

Wednesday, January 26, 2011

MENUJU KE 5/02/2011

apesal aku yg macam excited aku pn xtawu la..::~

mungkin sebab cubit peha kiri dorg peha kanan aku yg terase..
well..
tarikh ni terlalu banyak undangan perkahwenan tuk aku..bukan takat tu termasuk jugak pertunangan..untuk org je..tapi tuk aku 5 tahun agy..waaa cmtuh umor aku dh 30..mak ai ade jugak jadi anak dara tua kang kan..
well..
selepas kembali dr percutian aku kt SARAWAK...mmg banyak benda yg nk kena setel..
antaranye ni la..
perkahwinan dua KAWAN BAEK aku nie..
untuk korunk dua..~aku saje wat entry nie..nak tunjuk betape semangat nye aku..
ko tgk bawah nie..
agak2 korunk ley la budget rupa aku nnt..
mane nak tawu aku terlebey dr pengantin..
hahaha!
aku design tawu baju tuk p majlis korunk nie..

design: ikot sedap aku


hehehe!
agak2 je la..
so nak tgk betape cunnye aku nnt..
tgu korunk nye majlis la..
hahaha!
senanye aku wat entry ni nak cakap!aku sedey la..
waaaaaaaaaaaa

apesal aku sedey..aku pon xtawu..

so to kak basha :::: dulu kite nak tgk sape kawen dulu kan antare kita2..
kak basha!masyit ngn rean yg kawen dulu kak!kita dua masey remaja!hehehe
well korunk!selamat bakal pengatin!

No comments:

Post a Comment