background

Thursday, December 30, 2010

kekecik dh pandai skodeng org!!!~



maaf ler sume..disebabkan kebusyan aku wat projek tahun akhir..memang tade mase nk post entry..ye la mane taknye..nk makan nk minum pon aku ase dh amek mase yg lame..merugikan mase aku..

Prof kate 3rd draft ni akan jadi final draft tuk prof bagi markah..
seriau siket la bile dapat emael cmtuh..hahaha...
walo appe pon kali ni aku bukan nk cite pasal thesis atau pon prof..!
AAK kan..hahaha!

nk cite..ritu mase las day aku spend tyme ngn acab be4 acab alek kedah..
kami p la sunway..sunway piramid...haha..memang best la mase tuh..dah lame x kua same p jalan2..acab sibuk ngn bola la, rugby la, PL la..ape la..sume la..aku?tido je keja aku..kalo xpon paling berat thesis ni la..

sampai2 kat sunway..kami p tgk org mes esketing..memang lawok la kalo tgk dr atas..tgk gelagat org mes esketing..kalo yg bercouple2..lagi kelaka kalo awek yg pandai maen c bf yg tekapai2..haha..dah lame tgk2 duk ngate sini duk gelak kan org sane..
kami p makan..lapa la..dh abes tenage duk gelakkan org..

nk makan tu memang payah la arytu..satu2 kedai carik kdai yg special siket...p kat nandos alamak cam xbest lak..p kat MCD...ala buhsan ler...p KFC...ramai nye org..p kat wendys alahai mahaller...jalan2 agy..jumpe AYAM PENYETS haha..sekali ramai..
memang menguji tul kesabaran tyme tuh..then..pikir nye pikir..las p kat THE nasi AYAM SHOP..chicken rice shop..hehe..

lapa punyer pasal...
bedal..
location : kedai tuh la..!

tgkle ni sibuk nak masuk pic den!

kuat makan lak tu hah!

sume makanan ni sume dye yg makan..aku makan tu yg sup tu je..hahahaha!


nak jadi kan citer mase tgh2 makan ni..ade satu budak kecik ni..aku tak tau la sebab ape dye sibuk sgt nk tgk2 aku ngn acab..aku tgk baju sume okie..aku takot2 la ade pape ker kat muke aku..aku tgk acab suh tgk2 kan muke..acab kate "cun je tade ape pon" =P
mm..tp budak tu kejap2 tgk alek..
aihh..ni tgk aku ke tgk acab!

hurm..kecik je dak ni..gurl..tp chumel!haha!alahai..nak sign ke dek???

ni kalo korang tak caye..dye meja depan kitorg ... ade side kan tp dye sgup tawu berdiri nk tgk kami..las sekali aku realize jela yg kami ni.. 
HOWT!hahaha~
sorry2..no mamarazi / paparazi allowed..!

No comments:

Post a Comment