background

Tuesday, November 23, 2010

koleksi HP ku....!!~

erm...sekarang ni tgh kn ujan kan luar...aku xtawu nk buat ape..layan FB pon buhsan sebab xde ape yg nk dilayan..BF ku xde...sgt buhsan!hehe..mengade je bunyik..ngh duk layan2 sekali browse google tgk ade lak HP lame2 nye gamba..pe agy terlintas la kat dalam pale ni nk post koleksi2 HP aku dr zaman sekolah sampai la skg nie...baru la aku nampak banyak kali gak aku tuka HP...hehehe...tekezut...!

 Xsilap ni mase aku FORM 4

 Ni mase aku FORM 5..Paling aku igt tyme ni hangat AF1

hP NOKIA 3310 ni aku dapat mase FORM 5 nk dekat2 SPM...
 

Ni mummy aku adiahkan mase bufday tahun 2004...


 HP ni mase hp nokia 2100 aku rosak!~


 Ni akk aku bagi mase aku DIP dulu..hehe...best tawu HP ni..

 3 Tahun jugak aku pakai HP nokia nie...sampai dh tecabut banyak2 butang..barula aku dapat tuka HP laen....


Banyak HP nokia upenye aku ni....dari sekolah dulu..SAMSUNG terbaru ni...abg ipar aku adiahkan...hurm...baru nk try2 gune samsung..hahaha..syok jugak woo...~ 

well..aku memang dh xde keja!

No comments:

Post a Comment