background

Saturday, November 20, 2010

kemalasan!!tip top!

bangun!!!!!!~alarm dh 10x bunyik..tp xbgun2 agy...hurm..ary ahad aku ade las exam!biase la bile dh tgl 1 agy paper..mmg malas giler nk study...dr malam td..aku dh cube fokus dgn sebaek mungkin..las sekali aku tgl muvie...nak cakap carry marks mmg ar xley nk bangge sangat tp ase2 nye DR Lily dh bagi markah yg cukop perfect nk tolong student..Bukan cam sesetengah lecterur xde niat lansung nk tolong student sendiri..kondem lagy ade...hurm...
seawal 830am aku bangun rini..niat nk study..tp bangun2 dapat kol mama ajak g minum..

Pe lagy, dr semalam aku dh carik ayh nk p amek gamba pasport..lagy lak duet belanje aku dh tgl 2igt dlm wallet...hurmm...mmg buah durian jatuh dr langit la mama kol..hehe..
then, pantas kilat aku g mandi..siap..mama ayah kila syafiq dh tgu dh kat blok bawah ni....first g amek minum then amek gamba...hebat kan..dalam 2 jam je sume tuh...now aku dh balek..n sibuk dok mengepost kat blog....hahaha..xtawu nape lately ni aku rajen plak..mungkin sebab aku malas nk STUDY..!!!hehe...

lagipulak aty aku ni duk sibuk teringat kat FYP aku...yg banyak giler kena komen tuh...aku tawu gred dh siap dh PROF anta..semestinye..sebab thesis supposely dh kena anta mgu lepas lagy..nak xnak...kena habeskan jugak...kalo ikot kan aty aku dh rase STRESSSSSS giler dh ngn banda yg banyak2 nk kena pikir ni....

nk dijadikan citer..skg ni aku dilema.nk stay kat kolej ke nk pindah kolej lain sementare nk siapkan FYP aku ni...4 igt n 2igt..separuh tu...adui la..banyak nye duet nk kena gune....kalo la sume benda xyah gune duet..kan senang idup aku...hehe~pikir nye pikir akhirnye aku rase isnin nnt baru aku wat keputusan..bab perut aku dh lapo alek....~

Makan-kol12..zan ade xam..tp lapo dh aku ni...bace buku???ahh malas giler wey....
makan lagi!!!!!

KOrang Ras stRess X macAM aKUUUUU???





No comments:

Post a Comment