background

Wednesday, July 21, 2010

aku kepusing2an~

"terima lah kebenaran walaupun pahit...nak mati. hadap lar dengan senyuman..kerana banyak lagi kebenaran yang kau belum terokai..simpan lar sedikit muka yg tak bleh blah tu di masa yang lebih sukar.."

"Apa salah nya kalau kita memberi sedikit kegembiraan kepada mereka yang inginkan sedikit ruang dan peluang....berilah walau sampai mati pun mereka minta..jadilah seorang yang budiman..mungkin dengan disebabkan satu cara ini kau buat dengan ikhlas...dapat kredit ke syurga..wallahualam."


 aku pon xtawu nape aku layan ayat2 nie...huu..mgkin pas ngadap supervisor td...aku jadi sedikit pusing....kan bes kalo aku grad tanpe kena wat final year project...huuukk....nak atau x aku dah hampir separuh giler wat project ni...n aku bsyukur dapat supervisor yang sangat2 membakar jiwa dan rage aku tuk bersemangat membuat final year project ni....cume kadanag2 aku rase sgt tertekan..tetibe terase belajar untuk menipu itu ade faedahnya...tp mama n ayah x ajar menipu...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!~

xpela..mybe sekarang xnampak agy faedah berlaku jujur...balasan tuhan xlambat tuk hambanya..insyaAllah suatu ary nnti....akan ade jaan yg baek tuk aku...aminnn......

so mulai arini i will do my best.... aku nak transform benda yang besa sume jadi luar biase dengan kuase bulan yang aku ade..haaaa...macam sailormoon...hehehe....waaaa...stresss..!



         sekian untuk arini yang penuh dengan cabaran, dugaan, dan sebagainya...




2 comments: